Friday, February 27, 2009

sesat??


wahai,
suara-majoriti-hero-gadis,

ini kata aku dulu

http://shohokumilikadlin.blogspot.com/2008/10/tertindas.html

dan kini. ia masih tak berubah..untuk pengetahuan suara-majoriti-hero-gadis aku memang tak penting dan aku TIDAK perlu buat apa pun untuk menjadikan diri aku penting.kerana itu bukan yang aku kejarkan selama aku di situ. aku enjoy life aku semasa waktu aku belajar..dan aku akan kenang ia seperti yang aku mahu..

kau tak perlu menjawab apa-apa kerana aku tak perlukan jawapan. untuk pengetahuan kau yang mungkin belum sampai di tahap yang sepatutnya itu.tujuan aku menulis blog itu adalah untuk mengkritik pada keadaan yang tertumpu seratus peratus tentang hak??sila rujuk pada keadaan di facebook itu.punca kenapa aku tulis demikian.

kisahnya entry itu tentang mana hak seorang-wakil-diri-sendiri itu??ke memang dia ni takde hak langsung..??mari kita kaji..

begini, kau punya hak untuk menulis tentang mereka di blog..mengkritik dan menghentam tentang diri mereka dan ia disokong oleh 'kawan2'..dan ia diIKTIRAF sebagai hak.fine...ia hak kau..kau dengan cara kau.dengan cara DIPLOMASI kau untuk meluahkan perasaan wahai suara-majoriti-hero-gadis.bagi pendapat aku ia juga ada unsur peribadi.tapi apa salahnya si-wakil-diri nak tulis apa perasaan dia secara terus terang kepada kau.itu hak dia.cara dia begitu.bak kata kau,cara dia budak-budak atau tak dewasa atau takde tapisan.namun...itu HAK dia..dia punya hak..


aku juga nampak dia TIDAK menjaja nama konon-si-kakak di komen itu.hanya tentang dia, hanya dari dia.kau jangan lupa, kau juga tulis tentang dia di entry yang lama..dia juga terkena walau tempias..harap kau masih ingat lagi..dan aku masih tak sokong sesiapa.

penggunaan metafora kononnya seperti yang kau kata itu memang cara tulisan aku.kata ganti nama yang kononnya dinamik itu, aku ambil dan simpulkan dari entry blog kau sendiri.jika kau ada masalah dengan itu.kau boleh berhenti membacanya supaya ia tak memeningkan kau.dan yang pasti aku tak mampu menjadi seDIPLOMASI cara kau.tapi suara-majoriti-hero-gadis kalau kau rasakan dah tak faham, sila tanya dahulu sebelum membuat sebarang tindakan.kerana ianya hanya menjadikan kau lebih kelihatan rendah.


malu bertanya sesat jalan, minyak habis, hati pun panas..=p


well babe, i have nothing to say more.the reason why i replying ur entry is not because im so desperade to cover up my own self.but just to share with u things that ur 'friend' missed to tell u..n sory for the lateness, im a bit off.working.time so crucial..=)

No comments:

Post a Comment