Saturday, February 7, 2009

hari ini =)

hari ini aku keluar bersama dia
hari ini aku bersesak di dalam monorail.
hari ini aku lebih berjalan dari duduk

hari ini aku pergi lebih dari 2 kedai buku
hari ini aku lebih membaca
hari ini aku tengok wayang dengan dia

hari ini aku gelarkan dia boroi
hari ini aku dengar kisah dia
hari ini aku mula sedar yang kita hidup bermasyarakat

hari ini aku lebih percaya kuasa kawan-kawan
hari ini aku banyak ketawakan dia
hari ini aku hampir jatuh kerana cuba berlawan ketinggian dengan dia

hari ini kami tetap tak punya gambar bersama
hari ini bukan seperti hari semalam
hari ini untuk aku, bukan untuk sesiapa

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hari ini juga buat aku berfikir.dan lebih bersyukur.semoga aku dapat memberi sokongan yang dia perlukan, itu saja yang aku mampu..=)

2 comments:

  1. kuasa kawan-kawan memang macam tu..
    tapi kita ada akal boleh fikir

    dan maybe saya sudah berfikir lalu membuat (masih atas pengaruh kawan)

    heeee jatuh untuk lawan tinggi? sampai nak jatuh hahahah

    and thanx atas segala sokongan :)
    takde gambar lagi? wuuuu sikit lagi cuma ramai orang...malu !_!

    ;)

    ReplyDelete
  2. itu keputusan hidup awk..

    mungkin kuasa saya bukan seperti kuasa kawan-kawan awk..=p

    awk la yg malu sgt..haha!=p

    ReplyDelete