Sunday, February 15, 2009

ini post malas


aku penat dengan hari-hari lalu yang sibuk.
namun aku seronok kerana aku akhirnya bekerja.walau gaji aku hanya begitu.tapi aku lega.

badan busuk.nafas penat.perut lapar.tangan lenguh.
aku masih mampu tersenyum.

kenyataannya, DUA teman baik ini buat aku gembira.

tapi bagaimana pula dia?diam je?
mana dia nie?aku cari2 sambil panjangkan tengkuk.
aku rindu dia la.dan tak berapa hari lagi, ulang tahun dia bakal tiba.kalau nak hadiah, sila tuntut di sini.awk, coffee expresso ye?=p


3 comments:

  1. wah sudah kerja??
    congrats adlin!

    XD

    ReplyDelete
  2. ha'ah.thx wehh...
    aku keje kat ttdi.
    buat prog utk sekolah2
    gaji mmg x seberapa.
    tp dr aku duk xde pe kan..hehe!=p

    ko cmne?

    ReplyDelete
  3. welcome to working life =)
    rindu kamu...

    ReplyDelete