Monday, February 23, 2009

isnin paling terok

mungkin sebab aku membiarkan hati ini diselubungi rasa benci.hingga aku terkabur sendiri pandangan ke jalan yang benar..

aku harini hampir tak datang ke tempat assignment disebabkan lewat.pertama aku naik putra dari wangsa maju ke gombak.kononnya nak dapatkan tempat dalam train supaya tak beratur panjang.tapi, aku telah turun di stesyen gombak.padahal putra hanya bergerak satu arah je.bijak pandai.dah satu hal aku kena tunggu train lagi dengan manusia yang beratus beratur..

berdiri selama hampir 3 jam memang nak buat aku nangis, dan nak pitam rasa.tapi aku tahankan jua kerana aku tahu,apa pun aku kena sampai tempat kerja..sudahnya aku sampai kl sentral kul 9.10pagi.nak tambah best, komuter delay 30 minit.padahal aku ade interview pukul 10pagi kt pj.nak smpaikan ke batu tiga ambil masa satu jam..abang h lak, jadi penyelamat aku..

wan juga hero aku harini.tanpa dia mungkin aku akan terlepas interview.nasib soalan aku dah prepare siap-siap.nasib malang yang terakhir aku,tercicir duit production 20ringgit.dengan kekeringan yang sedia ada.aku jadi sedih sekejap.renung-renung nasib jap..

redha jela...=(

2 comments:

  1. Redha aja ada rezeki dimana2 ...tuhan maha mengetahui

    ReplyDelete
  2. hehe!btol3..thx bro..smoga ko n zaid bjaya..leh tumpang sket2..hehe!=p

    ReplyDelete