Tuesday, July 21, 2009

masa semakin suntuk

aku hanya ada 3 hari lagi untuk menyiapkan skrip aku..aduhai sakitnya waktu ni..tapi ia tetap tak menghalang aku untuk facebook dan berjumpa kawan..yang penting tetap jadi keutamaan..fb penting??haha!penting...=p

selama seminggu ini, aktiviti aku boleh dikatakan terkawal..hanya kerja,tidur dan teman2..aku tak keluar mencuci mata dan raga melihat pacar gantang di tempat kegemaran aku..semuanya melibatkan kos,jadi aku tangguhkan..

ada cerita kelakar dan menarik..namun atas sifat peribadi dan persahabatan..aku tangguhkan sehingga pada waktu yang sebaiknya..aku akan punya kebebasan bercerita..ikutkan aku tak perlu keizinan, tapi disebabkan rasa hormat..aku akur.

dwhy dan kamal antara kawan aku yang paling seronok mendajal aku..takpela..ini masa aku..bila masa mereka tiba, kena juga dengan aku nanti..

aku akan ke johor ahad ni..outstation..jadi seminggu la aku akan terputus hubungan dengan alam maya yang aku sayangkan nie..hehe!=p tapi demi tugas,aku akan kuatkan semangat..bluwekk!!poyo..=p

k la..aku kena sambung buat skrip..semoga aku berjaya menyiapakannya..aku tahu aku boleh..BERUSAHA!!=)

No comments:

Post a Comment