Wednesday, July 22, 2009

adlin.adlin.adlin.adlin.adlin.adlin.adlin.adlin.adlin.

1. akibat kebuntuan skrip aku mula buka facebook dan check page kawan2..lepas dah puas tgk kwn2 dan ala2 bosan..aku pun search la nama seorang hamba Allah nie..sebabnya aku rasa dia tiba2 hilang dari frenlist aku..

2.biarla..org dah xnak kawan,nak buek cmno..hehe!=p

3.dipendekkan cerita,aku terus taip nama aku..haha!xde keje kan..ingatkan ada la seorang, dua orang,paling hebat pun 100 orang la nama adlin.namun,sangkaan aku meleset.search hampir nak seribu lebey..betul ke nie???tetiba aku dilanda perasaan excited.bukan sikit2 punya excited..excited GILE.=p

4.aku add hampir 100 orang kot nama adlin.tapi nama dorang macam2 la,ada yang menarik..adlin daripada malaysia ramai, indonesia ramai x kurang omputih pun ade gak yang guna nama nie..aku rasa mcm melayu gile je bunyi adlin nie..tp tula..miracle of adlin's...hahaha!=p

5.ada 2 orang sama nama aku,nor adlin.yang lain adala seperti arnold adlin, fara adlin,zuey adlin,adlin adlina,adlina adlin dan ramai lagi adlin.ramai weh..betol..=p
p/s yang tak disebut di sini jangan amik hati ye....dan pada siapa yang kata adlin tu nama laki, harap maklum ye..adlin nie ramai nama perempuan k..cun2 lagi..haha!=p

5.so bila seorang nor adlin bertanya aku siapa yang namakan aku nor adlin..mulala ceritanya..

6.pada dahulu kala,ayah aku seorang askar yang gagah berani berpangkat prebet.dia ditugaskan menjadi assitant kepada seorang Dato' yang merupakan bos dia..x silap,masa tu Dato tu berpangkat Jeneral. jadi ayah aku nie,memang duduk sekali dengan Jeneral nie.

7.ayah aku bukan sahaja menjadi pembantu Jeneral nie,malah menjadi penjaga ahli keluarga Jeneral nie..dia tetap askar,tapi askar yang dapat tugas khas la..=)

8.namun, kedudukan ayah aku telah disalah guna MEM besar,iaitu isteri kepada Jeneral nie..dia punya suara memang la besar dan nyaring punya.dengan mulut yang cakap lepas,maki orang ikot suka hati dia.
p/s menurut ayah aku, makcik nie memang diktator gile.mentang2 la dia Datin...aish~

9.So,ayah aku nie kadang2 memendam rasa je dengan makcik nie disebabkan perangai yang terok dan buruk tu.ingat ayah aku amah umah tu..~aish..**** punya makcik..kalau saya jumpa makcik,memang saya kerat2 lidah makcik ..lantang sangat ye mulut tu ye..

10.haha!tetiba emo.ok2 sambung cerita.

11.nasib baik la Jeneral nie ada anak, seorang perempuan dan seorang lelaki.kiranya mereka berdua nie selalu back up ayah aku bila mak mereka naik hantu..=p ayah aku rasa dihargai la..kiranya bagi ayah aku,dua orang anak Jeneral nie bagus.tahu hormat pada orang tua, tak degil dan tak meninggi diri.ayah aku seronok jaga mereka berdua.dan mereka berjaya dalam hidup.

10.nama mereka adlin dan adlan.hehe!=p

11.kata ayah, adlin tu peguam dan adlan tu...x ingat!hehe!=p kiranya kerja bagus2 la..

12.so,lepas je ayah kahwin dengan ibu,dia amik keputusan untuk namakan aku nor adlin dan adik aku mohd adlan sohaimi..

13.walaupun tak berjaya jadi peguam, tapi insyaAllah aku dalam misi jadi jadi producer berjaya...tp,kira ok juga la kan..hehe!=p

14.doa ayah terkabul setengah, sebab kantoi satu part.

15.aku DEGIL daripada segala aspek.so kat sini orang nak cakap kat ayah....erm...erm..

16.im sorry!!love ayah untuk jasa anda dan jasa yang TAK terbalas ibu yang telah melahirkan aku susah payah.kuar jadi degil..aish~

sayu la plak..=(
rindu.

No comments:

Post a Comment