Thursday, January 15, 2009

tak cukup tido...arghh!!

aduhai..nasib baik la adik aku.kalau tak, dah kena sekeh dah kepala dia..
ada ke bergayut pukul 3 pagi..dh la bergayut dengan mamat a**** gatal kat kem nie..aku yang baru tido pukul 2 td, bercampur baur perasaan aku.marah ada, ingin tahu,sakit hati ada,risau pun ada. penat aku pasang telinga dengar perbualan dia..namun akhirnya aku lajak jadi spy sampai pukul 4 pagi..

aku putus asa dan tido di bilik ibu..aduhai..ibu berdengkur, penat sangat agaknya semalam meniaga tanpa kak ita. ditambah sakit kepala yang kuat semalam, ibu ditemani ayah ke hospital. dapat la cucuk kat bontot ubat nak bagi lega..ibu dah ok..

aku turun bawah dan pasang tv sebab memang dah rasa tak boleh tido.tapi masih tak berjaya nak tido balik.akhirnya aku mandi jam 5 pagi, dengan kesejukan sehingga ke tulang.rasa nak nangis pun ada.dhla mata sakit..wuuu..tapi,lepas mandi..baru bley tido..wuuhuu..dan aku bgn pukul 7 lebih.semua lewat ke kantin.=p

wuuu aku dpt tido 2 jam je kot!!!!!wuuu...mata masih sakit..

No comments:

Post a Comment