Saturday, January 10, 2009

makan cupcakes.minum kopi


petang2 sabtu ni, sambil tengok cerita hindustan, aku makan cupcakes coklat yg aku buat semalam dan minum air kopi panas..rasa heaven sangat..rasa macam hilang masalah dunia sekejap..haha!=p


kerana saban hari masalah aku semakin parah, sebabnya aku makin hari makin tiada aktiviti yang nak dilakukan lagi.nak main bowling, duit dah takde dah nie..yelah..keje xde, duit bulan dh habis..erm..
tapi masalah tu tak seberat masalah orang Islam di Palestin skang nie.kiranya aku nie hanya perlu lebih semangat untuk selesaikan masalah nie..tapi......
nak minta sape la untuk bagi semangat sikit nie..??haha!=p
lalala...


owh ckp pasal perang-perang nie, aku rasa terganggu makan petang tadi disebabkan cerita hindustan yang entah apa2 nie..yun hota tuh kya hota..cerita ni tunjukkan yang tragedi 11september kat US tu dsebabkan hi-jeck dan kapal terbang terhempas kat trade centre tu..siap tunjuk visual lagi..nasib dia tak tunjuk orang yg hi-jeck tu Islam ke apa..kalau tak..memang aku pangkah la tv station yang tak reti nak tapis program di waktu2 dunia ada krisis ni..


aiyo..
terganggu makan petangku..

No comments:

Post a Comment