Wednesday, January 7, 2009

bangga dengan pujian..


ini adalah diakui aku adalah seorang yang bangga dengan pujian terutama sekali dari orang tuaku..tiada yang lebih baik dari ini..setiap apa yang aku buat selalunya mendapat tentangan atau kritikan yang boleh menjatuhkan..garisan-garisan limitasi yang diberi oleh mereka biasanya berteraskan elemen negatif.namun itu yang membuatkan aku lebih berfikir dan menganilisi setiap perbuatan dan keputusan dengan sebaiknya..kata orang tua ni banyak yang betul..=p

aku bangga hari nie kerana dah dua kali ayah makan cupcakes yang dibuat oleh aku dan adik. dan dua-dua kali itulah ayah memuji rasanya yang sedap..masa sedap, aku rasa buat sorang-sorang je..muka bangga sorang.tapi bila ibu kata ada yang kurang dengan cupcakes tu, aku gunakan istilah 'kita' merangkap aku dan adik..mula-mula tak sedar sehinggakan adik tegur tentang perkara itu..=p

aku anak biasa yang cuba membuat persembahan terbaik supaya ibu dan ayah lebih tenang melihat masa depan aku. namun, kerana pengangguran ini, kadangkala aku rasa nak lari..semoga rezeki aku banyak, cuma masa je..aku tetap akan berusaha..=)


No comments:

Post a Comment