Thursday, January 29, 2009

the clouds are moving

senyum tanda aku tak pernah mengaku kalah pada kejadian,sedikit pengertian tentang kehidupan yang membawa aku ke hadapan..aku tak pernah salahkan sesiapa yang tak nampak betapa bersemangatnya jiwa ini, kerana tidak penting bagiku simpati itu.aku bisa berlari mengejar apa yang aku mahukan.bukan sesiapa yang menentukannya atau memilih untuk diriku.hanya aku.kebebasan hanya milik aku.tak siapa mampu rampas segala kebebasan ini kerana aku akan peluknya dengan erat.

the clouds are moving now, the shine of the sun more brighten than i had seen before, realized that im the luckiest person, and i should thankful to ALLAH for that.

the only thing i must do is to make a choice. a choice that really satisfy myself not others. even people see it as a wrong 'road', i dont give a damn care.okay?!

No comments:

Post a Comment