Monday, January 12, 2009

dasar peMalas..=p

inilah hakikatnya..setelah sekian lama aku tak lipat baju di rumah melaka ni, akhirnya aku berbuat demikian hari ini..sebelum nie, mmg tak pernah ada waktu sebab balik cuti pun selalu weekend je..lipat baju pun kat umah s.alam masa aku rajin je..waktu disebalik kerajinanku itu, pastinya baju-baju akn berlonggok di atas katil berminggu lamanya..hehe!=p

dasar peMalas!

malahan, selama aku menjadi penganggur terulung kat rumah ni, ibu punya bibik yang menguruskan segala hal di rumah.jadi...tahap lemak pemalas semakin meningkat dan tak dapat dibendung sehingga si bibik ni balik kampung nak uruskan hal medical dia..aduhai..terpaksa aku lipat baju ni sambil menonton cerita hindustan kat astro kirana..layan...haha!=p

namun ye semua..aku terpaksa...kalau tak berlonggok baju nie kat kerusi ibu, dan nanti radio antik pula yang berbunyi, mengalunkan lagu-lagu menyeksa telinga..haha!baik buat..lalala..=p

ibu balik dari kantin sambil mengukir senyuman..tapi adik tergamam dan hampir tak percaya dengan apa yang dilihatnya seraya berkata, "wah!!kakak lipat baju la ibu..!!"

ceh!aku terus duduk depan laptop niee dengan muka rasa nak sekeh kepala dia...siot2!=p

No comments:

Post a Comment