Wednesday, June 10, 2009

kahwin??get married?kekkon??

aishh..
aku mengeluh sendiri bila mengetahui yang ayah ada niat nak adakan majlis aku di dewan sungai udang..bila nak kawin pon aku masih xfikir ada calon ke tak,inikan pula nak fikir tentang majls.tema majlis??

aiyo..
keadaan dah agak parah la mcm nie.ayah kan tahu aku nak kawin umur 30..sebabnya aku banyak lagi cita-cita yang belom dicapai..lagipun aku tak boleh nak rendahkan impian lelaki idamanku..hehe!=p

errr...
jangan2 adik2 yang kawin dulu..aku x kisah pasal langkah bendul ka bendui ka..asalkan mereka happy sudahla kan..

tapi bila dengar kawan2 nak kawin dan dah ada baby..mcm rasa best la plak..
haha!entahla aku pon xleh nak kata apa..aku x bersedia..=p

ayah tolongla faham k..=)
p/s mcm drama melayu la plak..hihi!

No comments:

Post a Comment