Thursday, June 18, 2009

duri2..an?

ermm..

hopefully semua berjalan lancar..aku dah siapkan jadual dan senarai soalan yang bakal ditanya untuk asssssignment di perak nanti..

aku teruja nak ke sana minggu depan, tapi macam tak berapa nak fun sebab memikirkan bulan ini aku bakal produce hanya 2 program..tapi takpelah,kalau ada rezeki adalah la kan...??

cerita pasal durian ni..aku sememangnya hantu durian sejak dilahirkan..haha!ibu tahu aku gila durian, dan adik menurut jejak langkah aku nie..well..like sisters..sepatutnya hujung minggu aku pulang ke segamat dan makan durian kat kampung puas2..tapi ada kerja nak settlekan kat ofis before bertolak ke perak dan kazen pun aku dah bersalin.tak sempat lagi aku mau pegi tengok anaknya..aduyaii..dah mula busy dah niee..=p
Justify Full
owhhh demi durian aku akan menebalkan muka call cikdin dan suruh dia bawa durian banyak2 dari kampung masa nak tengok kakde kat puchong nanti..x puas woo makan durian hari tu..lagipun durian kampung best..ayam kampung best..awek kampung pun best gak...hahahaha!

durian..durian..buat aku senget kejap..hehe!=p


No comments:

Post a Comment