Wednesday, September 2, 2009

tolong.jangan ketawa.huh!=p

ok.hari ini.hari rabu yang biasa dengan kerja yang biasa,iaitu skrip

tepat pukul 10pagi, aku dengan yakin bagitahu ekin.ekin,ko tak check lagi ke, gaji dah masuk blom.
ekin pon berkata~jom pergi check!
kemudian dengan yakin aku menjawab.~eh ekin,aku mana sama bank dengan ko.cek kita kan cimb, ko cimb.aku maybank.atlist aku 3 hari.ko hari dah masuk punya.
ekin dengan nada terkejut,separa menjerit~kak lin,hari tu kaklin masukkan cek ekin bank apa?jangan kata cimb.
aku pulak jawab dengan nada marah,jerit2 palk budak nie.~yelah!!ko bank cimb.aku masukkan cimb la!
ekin gelak dalam kesedihan seraya berkata~kak,ekin maybank la!sbb tu ekin suh kaklin masukkan.
aku pucat.kesian~im sorry ekin,.aku sumpah taktau ko maybank.ingatkan ko cimb.aku dh masukkan cek ko kat cimb.aku berusaha haritu jalan kaki dari maybank nak deposit cek ko.
ekin.kak lin buat lawak la..~
ekin.gelak.
ekin. sedih.
ekin.rasa nak pelempang aku tapi sebab puasa dia batalkan.

aku.kesian lagi.
aku.rasa bersalah.
aku.xleh ketawa.

hahahahaa!sorry tau ekin..nnti kaklin bunje aiskrim.k??k??huhu!=p

No comments:

Post a Comment